Dedh Trei Hans

De Gwener, seythves warn ügens mis Hedra

Friday, 27th October















Da lowr! My a viras war tûa'n est ha gweles eborn blou. Etho my a gerras (gerdhas) mes. Nena my a wrüg mires tûa noor, ha'n mor ha'n eborn o glas, maga loos avel lüjiw. En scon my a welas an glaw ow tos dres an tewednow (tewenyow). Res veu dhebm festyna tre en üskis. Saw wostiwedh ma dowr e'n gover bian.
















OK! I looked towards the east and saw blue sky. So I walked out. Then I looked northward, and the sea and sky were grey, grey as ashes. Soon I saw the rain coming over the dunes. I had to hurry home quickly. But at last there is water in the little stream.


Comments

Popular posts from this blog

Dedh Trei Hans ha Dew

Dedh Trei Hans Trei Ugens ha Trei

Dedh Trei Hans Dogens ha Dew