Dedh Deg ha Trei Ügens

De Sadorn, üdnegves mis Meurth

Saturday, 11th March


My a gerdhas nebes mildir hedhyw ha kemeres trei kyttrin etho skith o vy. Nag ew esy bos trigys en argel, specily en kewer drog! Saw lôwen veu vy dhe weles cowetha en Falmeth. Ha gen hanter our en Resrüdh, my a bernas dyghtyans whadn (ladh preves) rag an kei ha cathes. Whadnen ew anprev whehtròsek bian. Anjei ell agas piga.

I walked several miles today and took three buses, so I'm tired. It's not easy living at the back of beyond, especially in bad weather! But I was happy to see friends in Falmouth. And with half an hour in Redruth, I bought flea treatment (insecticide) for the dog and cats. A flea is a small insect (six legs). They can bite you.

Comments

Popular posts from this blog

Dedh Trei Hans ha Dew

Dedh Trei Hans Trei Ugens ha Trei

Dedh Trei Hans Dogens ha Dew