Dedh Dewdhek ha Dogens



De Meurth, kensa warn ügens mis Whevrel

Tuesday, 21st February














Terweythyow my a wel neppeth ha nag eus camera genam. Henn ew grevos. Hedhyw my a welas "bargas". Fatel veu hedna treweythüs? "Ma'n bargas ow halya neppeth der an ayr," my a brederas. An dra o brâssa vel an bargas.  Hûjes kelgh o va, gen both e'n cres hag asow pecar'a ros. Pandr' ewa? Na wora vy! Ellowgh y weles? Ma va ena en neb le e'n cloudys!

Sometimes I see something and I don't have a camera with me. That is frustrating. Today I saw a helicopter. How was that unusual? "The helicopter is hauling something through the air," I thought. The thing was bigger than the helicopter. It was a huge circle, with a hub in the centre and spokes like a wheel. What is it? I don't know. Can you see it? It's there somewhere in the clouds!

Comments

Popular posts from this blog

Dedh Trei Hans ha Dew

Dedh Trei Hans Trei Ugens ha Trei

Dedh Trei Hans Dogens ha Dew